Photobucket

This too shall pass.

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΑΠΕΙΡΑ ΞΕΡΕΙΣ.


Τι μου συμβαίνει; Τι γίνεται πια μαζί μου;

Έχω αλλάξει. Ξενύχτια, ποτά, κάπνισμα. Κάπνισμα; Πόσο άσχημα νιώθω που καπνίζω. Συνήθισα να κοροϊδεύω τον κόσμο και κυρίως τον εαυτό μου λέγοντας ότι δεν καπνίζω κανονικά, ότι δεν το έχω ανάγκη και ότι δεν το ζητάω. Όμως τώρα πια αυτό δεν ισχύει. Ζητάω το καθημερινό μου τσιγάρο από τη στιγμή που ανοίγω τα μάτια μου.

Το ζητάω, όπως ζητάω εσένα.

Που είσαι; Που γυρνάς; Πως ζεις χωρίς εμένα;
Πως ζω χωρίς εσένα; Δεν ζω.

Μου λείπεις γαμώ το. 

Και μου τη δίνει που όσα αγαπάω σε θυμίζουν τόσο πολύ. Όμως κάτι έχει αλλάξει.


Κάπου διάβασα την εξής φράση: «Μου λείπουν πράγματα και άτομα που παρόλο που μου λείπουν, δε τα θέλω πια στη ζωή μου.»

Ακριβώς αυτό νιώθω και για σένα. Είναι κρίμα πως η τόση μου αγάπη μεταλλάχθηκε έτσι. Δεν ξέρω αν σε αγαπάω πια. Μάλλον το κάνω, μιας και μόνο στη θύμηση σου πονάω παντού. Αλλά ταυτόχρονα σε απεχθάνομαι, σε σιχαίνομαι και νιώθω ηλίθια μόνο και μόνο στη σκέψη σου. Ευτυχώς, οι στιγμές που σε σκέφτομαι πια έχουν ελαττωθεί κατά πάρα πολύ. Δεν είμαι πια η Ειρήνη που ό, τι και να γινόταν σκεφτόταν «Αυτό άρεσε στον Γιάννη, αυτό το κάναμε μαζί» Θεέ μου. Ευτυχώς έχω καιρό να το κάνω αυτό. Το μόνο πράγμα που σκέφτομαι πλέον όταν σε φέρνω στο μυαλό μου –εκτός από το αν είσαι καλά, καθώς είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα- είναι μια ερώτηση.


«Γιατί;» Γιατί συνέβη ό, τι συνέβη; Και κυρίως, πως με άφησες να φύγω; Ήσουν ο καλύτερος μου φίλος. Ακόμα και ο παρελθοντικός χρόνος αυτός με πονάει. Πως γίνεται να μην είσαι πια; Ναι ξέρω, άλλαξες, μου τα πες. Μα με αγαπάς γαμώ το κέρατο μου, είμαι σίγουρη για αυτό. Δεν ξέρω αν σου λείπω και αν ποτέ θα ξανά είμαστε «μαζί», αλλά ότι με αγαπάς το ξέρω με κάθε πτυχή της ψυχής μου.

Δεν σταματάς ποτέ να αγαπάς κάποιον. Αν το κάνεις, δεν τον είχες αγαπήσει εξ αρχής. Και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν με αγάπησες, οπότε μένω να πιστεύω ότι είναι το μόνο πράγμα που δεν έχει αλλάξει πια. Η αγάπη σου.



Αλλά τι συμβαίνει; Περάσαμε πολλά για να έχουμε τόσο άδοξο τέλος εμείς οι δυο. Μέσα από την ψυχή μου, δεν με ενδιαφέρει τι σου λένε οι άλλοι για μένα, και μεταξύ μας ούτε εσένα έπρεπε να σε ενδιαφέρει γιατί με ξέρεις. Όπως σε ξέρω και εγώ. Ξέρω κάθε σπιθαμή του εαυτού σου. Όλο σου το είναι. Ξέρω τα πάντα πάνω σου, πως σκέφτεσαι, πως λειτουργείς, γιατί κάνεις ό, τι κάνεις. Και το ξέρεις ότι σε ξέρω και αυτό σε τρόμαζε πάντα. Ήσουν πια προβλέψιμος για μένα. Αλλά όσο αναμενόμενες και να ήταν πάντα οι κινήσεις σου απέναντι μου, ποτέ δεν κατανόησα γιατί έφυγες.

*epeidi agapiomaste
*k thelume POLU o enas ton allon konta tu
*dn tha alaze i thesi mu
*ute tha me ekanes pera


Ακόμα θέλω να πεθάνω από πόνο όταν διαβάζω ό, τι μου χες πει εκείνο το βράδυ.
Πως άλλαξαν τόσο τα πράγματα;

*esena
*se exw kolliti mu
*se exw san aderfi mu
*se exw san proswpo
*pu lew oti thelw
*enowntas oti mporw
*na pw oti niwthw
*oti skeftome k tha me katalaveis
*k dn tha me pareksigiseis
*mporei na se pligwnw
*poles fores
*k signwmi pragmatika
*ala
*niwthw etsi mazi su
*ine periergo :/
*exis dikio se auto pu les pragmatika signwmi
*ala
*ise to atomo
*pu
*tha pw ta panta
*pu tha kratisw kakia
*k kserw
*pws tha ise akoma ecw
*edw*
*ise to "voithima mu to "patima"
*voithima"
*stn zwi mu re
*pws na su pw
*dn kserw an to ktlbeneis
*ise
*to upolipo mu
*pu prepei kapws ta provlimata mu na ta vgazw kapu
*k signwmi an se pligwnw
*pragmatika
*ala
*ise auti i pipa pu lene 
*to alo mu miso
*to pisw
*mu
*o krifos mu eautos
*i ektonwsi mu
*k to latreuw auto
*ise auto pu tha pw ta provlimata mu
*exis dn exis kati na peis
*egw tha ta pw
*k tha iremisw
*k kserw oti dn tha me pareksigiseis
*k dn tha mu kratiseis kakia


Μια μέρα ήθελα να στα στείλω όλα αυτά. Δεν έχει πια νόημα. Αχ Θεέ μου κάνε να είσαι καλά. Αυτό με νοιάζει μόνο. Και όταν χαμογελάς, το χαμόγελο σου να είναι αληθινό και να περνάς καλά. 

Και εγώ μια μέρα θα ορθοποδήσω πάλι. Έχω την Ποθητή διπλά μου πια και δεν ζητάω τίποτα άλλο. 


Όσο για εκείνη, πες της ευχαριστώ από μένα που σε προσέχει, και σε κρατάει καλά. Μπορεί να μη με συμπαθεί, και να μη με θέλει δίπλα σου, αλλά εγώ μέσα μου της είμαι ευγνώμων που σε αγαπάει. Έχεις ανάγκη από αγάπη, και όσο σκάρτα και να φέρθηκες σε μένα, αξίζεις αγάπη. 
Δεν είσαι κακός Γιαννάκη, όσο και να προσπάθησες με τις πράξεις σου να με πείσεις για το αντίθετο.



Κράτα τα όμορφα και τα καλά, και ίσως κάποια στιγμή εμείς οι δυο να τα ξαναπούμε.
Χωρίς δράματα, και όρους. Να είσαι και πάλι ο βλακαμάς μου.

«ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΡΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ.»



Μου λείπεις.
Σ’ αγαπάω.
Άπειρα ξέρεις:)

10 σχόλια:

  1. Είναι η πρώτη φορά που σχολιάζω σε blog και συνδέομαι... Έψαχνα για στίχους όταν βρήκα αυτό το κείμενο..
    Δεν έχω λόγια!!
    Πραγματικά είναι σαν να βλέπω όλα αυτά που έγραφα εγώ πριν μέρες...Όλη αυτή η μεγαλοψυχία του να είναι καλά, όσο κι αν πληγώθηκες, αυτό το ότι μου λείπεις κάθε μέρα αλλά δεν θέλω να είμαστε μαζί...
    Πραγματικά σε νιώθω 1000% και ας μη σε ξέρω.. Γνωρίζω ότι λένε οι περισσότεροι το ίδιο, απλά επειδή πέρασα πρόσφατα κάτι παρόμοιο, όλα αυτά τα συναισθήματα που απόδωσες στην κενή οθόνη, είναι ίδια με αυτά που νιώθω κι εγώ..
    Εγώ νόμιζα ότι είχα κοντά μου τον καθρέφτη μου.. Έτσι τον έλεγα..
    Μόνο που ήταν ραγισμένος..

    Σου εύχομαι να ξανά αγαπήσεις και αυτή τη φορά να μην υπάρξει σύντομο τέλος..
    Εγώ αυτό που λέω, είναι ότι η δειλία και οι προφάσεις, ποτέ δεν θα κάνουν ευτυχισμένο έναν άνθρωπο. Αν δεν τολμήσεις να κάνεις πράξεις και να ζήσεις ότι κι αν σε φοβίζει, μια ζωή χαμένος θα' ναι..
    Καλή συνέχεια...
    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά πραγματικά.
      Είναι απίστευτο το τι μπορεί να ενώσει δύο ανθρώπους και χαίρομαι, όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό, που αυτή η φαινομενική μιζέρια μπορεί να φέρει δύο άτομα τόσο κοντά.
      Δε μπορώ να πω ότι χαίρομαι που νιώθεις ό,τι ένιωθα, αλλά είναι καλό να έχεις κάποιον να σε καταλαβαίνει.
      Δεν χρειάζεται να τον γνωρίζεις καν, αρκεί να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος.
      Εύχομαι μέσα από τη ψυχή μου, να φτιάξουν τα πράγματα για σένα, όπως και για μένα.
      Εμένα, εκείνος, ο κολλητός μου, ο καλύτερος μου φίλος, γύρισε. Είναι ξανά κοντά μου, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι είμαι έστω και στο ελάχιστο το ίδιο άτομο που ήμουν.
      Ένας τέτοιος πόνος, σε αλλάζει.
      Αλλά είναι ξανά εδώ. Και μου απέδειξε αυτό που έλεγα.
      Αν αγαπάς κάποιον, δε σταματάς να το κάνεις ποτέ.
      Ελπίζω να βρεις αυτό που ζητάς, και να δικαιωθείς για τις πράξεις και τις επιλογές σου.
      Πραγματικά με συγκίνησε το σχόλιο σου!
      Να έχεις μια μέρα φωτεινή και λίγο πιο υποφερτή από την προηγούμενη.
      Σε φιλώ.
      Ειρήνη

      Διαγραφή
  2. Μια από τα ίδια κι εδώ. Κάθε τι μου τη θυμίζει, περάσανε χρόνια κι όμως την αγαπάω. Χαίρομαι που ο Γιάννης σου γύρισε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως να μη γύρισε, όπως πίστευα ότι θα κάνει ή ότι έκανε, αλλά είναι κάπως ακόμα κοντά μου.
    Και σιγά σιγά βλέπω ότι ίσως και να μην τον χρειάζομαι πια. Δεν είναι ο ίδιος άλλωστε, ούτε εγώ είμαι.
    Δεν παύει όμως να έχει υπάρξει ο καλύτερος μου φίλος για μια αρκετά μεγάλη περίοδο στη ζωή μου.
    Και μια τέτοια επαφή, αφήνει πάντα σημάδια.

    Εύχομαι να πάρεις αυτό που αξίζεις και που θες.
    Καλησπέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τωρα εγω θα γινω γραφικη μα βρισκομαι ακριβως στην ιδια φαση καλη μου Ειρηνη...πιο ακριβως δε γινεται! Το χειροτερο πραγμα ειναι αυτα τα "γιατι" που σε στοιχειωνουν καθε μερα. Κι αληθεια θλιβομαι που βλεπω οτι ειμαστε πολυ σ αυτη τη θεση μα χαιρομαι κιολας εν μερη που δεν ειμαστε μονοι...Οσο κι αν μας εχει πληγωσει μια αγαπη δεν πρεπει να παψουμε να πιστευουμε ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ. Οσο για την επιστροφη του δικου σου ανθρωπου, κι εγω αυτον ακριβως το φοβο εχω πως οταν θα γυρισει δε θα μαστε ιδιοι πια και θα ναι αργα...λαθος timing που λενε...δεν ξερω αφου ειστε κοντα ισως θα πρεπει να το προσπαθησετε ισως κι εγω οταν γυρισει πρεπει να δωσω μια ευκαιρια...προς το παρον πρεπει να μαθω να ζω με την απουσια. Τελοσπαντων στο τελος της μερας παντα μενει κατι θετικο. Πολυχρωμη νυχτα ευχομαι καλη δυναμη και ομορφες στιγμες! Σηλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ή ευτυχώς γλυκιά μου, εμένα όταν γύρισε δεν γυρισε ποτέ στην αρχική κατάσταση. Δεν έχουμε καμία σχέση πλέον, με αυτό που είχαμε συνηθίσει να είμαστε. Και το δυστυχώς έρχεται να παίξει τον ρόλο του στο ότι πλέον, δεν με ενδιαφέρει. Και είναι αυτό που φοβόμουν πάντα. Στο να μη φτάσω στο σημείο να είμαι απαθής. Ελπίζω να σου έρθουν όλα όπως θες, αλλά οι άνθρωποι δεν αλλάζουν εύκολα! Καλό απόγευμα:)

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με λένε Αιμιλία και την κολλητή μου τη λένε Χρυσάνθη. Η κολλητή μου λέει οτι πρέπει να σε δει. Οπωσδήποτε. Στείλε mail: chrisanthisampani@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να σχολιάσετε, εδώ.